امروز : 14 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1400/08/19 - 08:41
  • 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zxwi

از پرسنل منتخب رادیولوژی دانشگاه تجلیل شد

در پانزدهمین جلسه شورای درمان به مناسبت 17 آبان ماه سالروز کشف اشعه ایکس و بزرگداشت روز رادیولوژی از پرسنل منتخب رادیولوژی شاغل در واحدهای مختلف درمانی دانشگاه تجلیل شد...



در پانزدهمین جلسه شورای درمان به مناسبت 17 آبان ماه سالروز کشف اشعه ایکس و بزرگداشت روز رادیولوژی از پرسنل منتخب رادیولوژی شاغل در واحدهای مختلف درمانی دانشگاه تجلیل شد.

 رئیس دانشگاه در این جلسه، ضمن تبریک و بزرگداشت روز رادیولوژی از پرسنل منتخب رادیولوژی مراکز درمانی با اهدا لوح و هدیه تقدیر کرد و نقش بی بدیل همکاران رادیولوژی در مبارزه با کرونا را بسیار موثر دانست.

این جلسه با حضور رئیس دانشگاه، معاونین درمان و توسعه مدیریت و منابع، مدیران بیمه های تامین اجتماعی، خدمات درمانی و نیروهای مسلح و روسا و مدیران بیمارستانهای کاشان و آران و بیدگل در سالن شهید خدمت دکتر زارع واقع در ستاد دانشگاه روز یکشنبه مورخ 18/07/1400 تشکیل شد.

در این نشست گزارشی از وضعیت بیماری کووید-19 در منطقه و روند تعداد مراجعین به مراکز ارائه خدمات ارائه گردید .

در ادامه جلسه در خصوص مشکلات بیمه ای مکاتبه شده توسط مراکز درمانی و نامه های رسیده از وزارت متبوع بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این جلسه همچنین ازخدمات و همراهی روسای بیمه های تامین اجتماعی، خدمات درمانی و نیروهای مسلح در دوران همه گیری کرونا با اهداء لوح تقدیر کرد.

لازم به ذکر است: در این نشست از علی رمضانی، مریم شیعه و اعظم کافیان از بیمارستان شهید بهشتی و اعظم السادات حسینی از بیمارستان نقوی کاشان و زهره خورشیدی از بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل به عنوان پرسنل منتخب رادیولوژی مراکز درمانی تقدیر شد.





  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 39761
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم