امروز : 15 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1396/01/05 - 13:56
  • 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZZni

افزایس 50 درصدی آمار تصادفات جاده ای اورژانس کاشان از شروع طرح نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته

دکتر سیدمحمد حسین مکی گفتند:تعداد ماموریتهای همکاران سختکوش اورژانس جاده ای مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در 10 روز اول طرح نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان پنجاه درصد افزایش را نشان میدهد...



دکتر سید محمد حسین مکی گفتند: تعداد ماموریتهای همکاران سختکوش اورژانس جاده ای مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در 10 روز اول طرح نوروزی (25 اسفند 95 لغایت 5 فروردین 96) نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان پنجاه درصد افزایش را نشان میدهد و مصدومین درمان و منتقل شده به مراکز درمانی دانشگاه از این حوادث 61 درصد افزایش یافته اند و متاسفانه 5 نفر از هموطنان عزیزمان در حوادث فوق به جهت شدت حادثه جان خود را در همان لحظات اولیه (در صحنه تصادف) از دست داده اند.



مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کاشان افزودند: در این مدت ماموریتهای کد های عملیاتی اورژانس در سطح شهرستان کاشان و آران و بیدگل 23 در صد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته و مصدومین تحت درمان و انتقال به مراکز درمانی نیز 42 درصد افزایش داشته اند.



دکتر مکی در ادامه گفتند: ضرورت توجه به آمادگی وسیله نقلیه برای سفر، استراحت مقتضی قبل و حین سفر، رعایت اصول و قواعد رانندگی ایمن و ...جهت رانندگی همراه با سلامت جسم و جان توصیه اورژانس به تمام هموطنان گرامی میباشد.



  • گروه خبری : اخبار اورژانس 115
  • کد خبر : 39216
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم