امروز : 16 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1391/04/26 - 08:29
  • 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZNbh

جلسه توجیهی شیوه نامه اجرائی نحوه ارجاع در برنامه پزشک خانواده برگزار گردید

جلسه توجیهی برنامه پزشک خانواده با حضور معاون محترم درمان دانشگاه و مدیران و مسئولین دانشگاه بیمارستانها ، شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ، سازمان تامین اجتماعی کاشان ، کلینیک های ویژه وابسته به دانشگاه و تعدادی از پزشکان متخصص و عمومی در سالن اجتماعات بیمارستان متینی برگزار گردید .


جلسه توجیهی برنامه پزشک خانواده با حضور معاون محترم درمان دانشگاه و مدیران و مسئولین دانشگاه بیمارستانها ، شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ، سازمان تامین اجتماعی کاشان ، کلینیک های ویژه وابسته به دانشگاه و تعدادی از پزشکان متخصص و عمومی در سالن اجتماعات بیمارستان متینی برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا آقای دکتر خیرخواه در خصوص اهمیت طرح پزشک خانواده واجرای ضرب العجلی آن صحبت نموده و سپس به تشریح دستورالعمل مربوطه پرداخته وگزارشی از اقداماتی که تاکنون انجام گرفته ارائه نمودند . پس از آن آقای دکتر سلیمیان کارشناس مسئول امور پزشک خانواده در مورد شیوه نامه اجرائی برنامه پزشک خانواده ونحوه ارجاع در طرح مذکور را تشریح نمودند .

در ادامه جلسه آقای نادی مسئول واحد فن آوری اطلاعات دانشگاه در خصوص زیر ساختهای مورد نیاز جهت ایجاد شبکه ملی برای اجرای طرح پزشک خانواده و نحوه ثبت نام در طرح وتشکیل پرونده سلامت برای شهروندان مطالبی بیان نمودند.

پس از آن جلسه به صورت پرسش و پاسخ ادامه یافت و شرکت کنندگان سوالات و اشکالات خود را در زمینه شیوه نامه اجرائی مطرح نمودند .

لازم به ذکراست علاقه مندان و متقاضیان استفاده از طرح میتوانند دستورالعمل برنامه پزشک خانواده نسخه 02 ، شیوه نامه اجرائی آن ، نحوه ثبت نام و سایر اطلاعات مورد نیاز خود را در وب سایت دانشگاه ملاحظه نمایند.





تصاویر:



   

 


  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 38635
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم