امروز : 15 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1395/12/27 - 12:19
  • 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZSmi

جلسه هماهنگی اورژانس پیش بیمارستانی در مرکز سازمان اورژانس کاشان برگزار شد

جلسه هماهنگی اورژانس پیش بیمارستانی با حضور رئیس ، معاون و نیروهای ستادی و کارشناس EOC در مرکز سازمان اورژانس کاشان برگزار شد...


رئیس مرکز مدیریت حواث وفوریتهای پزشکی در ابتدا این جلسه ضمن ابراز تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل پرتلاش عملیاتی و ستادی مرکز از صبر و بردباری خانواده های محترم پرسنل تقدیر نمودندو  فرارسیدن عید نوروز را به پرسنل و خانواده ایشان تبریک گفتند.



دکتر مکی در ادامه تصریح کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با پوشش کامل جاده های اصلی و فرعی و نیز داخل شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به مردم و مسافران، خدمات تخصصی فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی را ارائه خواهد کرد.



وی افزود:  تمامی پرسنل کشیک و غیر کشیک باید آمادگی هرگونه همکاری جهت امداد رسانی به مسافران نورزی را داشته باشند ، همچنین13 پایگاه سلامت نوروزی موجود نیز جهت پاسخگویی به مراجعین حضوری به درب پایگاه های جاده ای با همکاری پزشک مقیم در مرکز فرماندهی 115 از همان شروع طرح تا پایان طرح فعالیت داشته باشند.



سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، به لزوم  آمادگی اتوبوس آمبولانس جهت پوشش حوادث بزرگ مستقر در ایستگاه عوارضی اشاره و تصریح کرد: پوشش امداد هوایی در حوادث و بحران غیر مترقبه و بزرگ طبق هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در صورت لزوم در این منطقه انجام خواهد شد.




 



  • گروه خبری : اخبار اورژانس 115
  • کد خبر : 39209
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم