امروز : 14 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/03/13 - 11:44
  • 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZUri

شروع کمپین ملی فشارخون مورخ تاریخ 17/3/98 در حوزه درمان دانشگاه

کمپین پایش ملی فشارخون از 17خرداد ماه لغایت 15 تیر ماه 98 در حوزه درمان دانشگاه در 24 پایگاه ثابت با هدف ترغیب مردم به بررسی سلامت خود ،خودمراقبتی و ارتقای سواد سلامت آغاز خواهد شد .



معصومه حمزه ای بیان نمود :کمپین پایش ملی فشارخون از 17خرداد ماه لغایت 15 تیر ماه 98 در حوزه درمان دانشگاه در 24 پایگاه ثابت مشتمل بر بیمارستان های دولتی ، خصوصی ، مراکز مامایی خصوصی ، کلینیک های دانشگاهی ، سپاه ، فرهنگیان و درمانگاه های تامین اجتماعی با هدف ترغیب مردم به بررسی سلامت خود ،خودمراقبتی و ارتقای سواد سلامت آغاز خواهد شد .

مدیر پرستاری دانشگاه اذعان داشت اجرای کمپین کنترل فشار خون با کمک و حضور فعال حدود 2000 نفر پرستار داوطلب در پایگاه های فوق الذکر و 70 نفر از دانشجویان گروه پرستاری در 2160 شیفت کاری به انجام خواهد رسید .

وی افزود به منظور دستیابی به این مهم بالغ بر 4 کمیته اجرایی با مدیران پرستاری بیمارستان های دولتی و خصوصی ، تامین اجتماعی ، 2 جلسه شورای پرستاری دانشگاه، کلاس های آموزشی برای دانشجویان پرستاری داوطلب حضور در اجرای برنامه در ستاد دانشگاه و درمان برگزار شده است .گفتنی است هماهنگی و برنامه ریزی کلاس های آموزشی جهت کاربران در 6 گروه بندی با هدف برگزاری بهینه طرح فوق صورت پذیرفته است .

مدیر پرستاری دانشگاه مشارکت و اهمیت مردم جهت پایش و پیگیری مستمر فشار خون با هدف غربالگری ، شناسایی ، تشخیص به موقع و درمان موثر ، حمایتهای بین بخشی و نقش سازمانها و ارگانها در تحقق یافتن اهداف این طرح را بسیاربا اهمیت عنوان نمود.

 



 



  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 39496
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم