امروز : 15 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1395/02/19 - 08:49
  • 43
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /Zp4i

مراسم تکریم و معارفه معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه معاونت درمان دانشگاه چهارشنبه مورخ 15/2/95 با حضور رئیس دانشگاه، معاونین، مسئولین، مدیران و جمعی از کارکنان دانشگاه در سالن آمفی تئاتر دانشکده دندان پزشکی برگزار شد.


مراسم تکریم و معارفه معاونت درمان دانشگاه چهارشنبه مورخ 15/2/95 با حضور رئیس دانشگاه، معاونین، مسئولین، مدیران و جمعی از کارکنان دانشگاه در سالن آمفی تئاتر دانشکده دندان پزشکی برگزار شد.



رییس دانشگاه در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، از زحمات چندین ساله آقای دکتر داوود خیرخواه در زمان تصدی معاونت درمان دانشگاه تشکر و  برای آقای دکتر محمد حاج جعفری در راستای خدمت خالصانه آرزوی موفقیت کرد.



دکتر محمد حسین اعرابی، با اشاره به گستردگی و سختی کار در حوزه درمان ، نظارت مستمر را یکی از وظایف خطیر معاونت درمان عنوان کرد.



وی با بیان اینکه با اجرایی شدن طرح تحول سلامت عمده کار مربوط به حوزه معاونت درمان است، از زحمات خالصانه و بی دریغ و به کارگیری تجارب با ارزش دکتر خیرخواه در  سمت معاونت درمان جهت پیشبرد اهداف دانشگاه و تعالی سلامت شهرستان تشکر و ابراز امیدواری کرد:خدمات صادقانه وی مورد قبول درگاه حق تعالی قرار گیرد.



دکتر اعرابی،  ابراز امیدواری کرد: دکتر حاج جعفری با تلاش و همت خود باعث تحول جدیدی در عرصه درمان در دانشگاه شود.



وی ارتباط با وزارت متبوع و پیگیری های مستمر در جهت کسب مجوز و امکانات برای دانشگاه را یکی از انتظارات از معاون درمان دانشگاه عنوان کرد و  برلزوم نظارت مستمر  بر امر درمان تاکید کرد.



رییس دانشگاه عمده مشکلات در حوزه درمان را در بخش اورژانس ها ذکر کرد و افزود: لازمست  با پیگیری جدی تر رضایتمندی در اورژانس های تحت پوشش دانشگاه را بیشتر کنیم.



مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات دکتر خیرخواه و آرزوی سلامت و توفیق روز افزون وی در دیگر عرصه های خدمت، به دکتر حاج جعفری تبریک گفته و برای ایشان در خدمتگزاری به مردم منطقه کاشان آرروزی موفقیت سربلندی کرد.



 حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاه فضل با اشاره به اینکه هدف از مبعث ترویج مکارم اخلاقی است ، اخلاق پزشکی و روحیه دادن به بیماران یکی از راههای عملی ترویج مکارم اخلاقی دانست و اظهار داشت:  این رسالتی است که می توانید نسبت به مبعث داشته باشید.



وی با بیان اینکه پیام شما عزیزان بسیار اثر گذار است، ادامه داد: هنگام مراجعه بیمار به شما بهترین موقعیت برای نصایح اخلاقی است و ماندگاری پرورش مکارم اخلاقی در فرد، در روز قیامت بیشتر است.



دکتر داوود خیر خواه معاون سابق درمان دانشگاه نیز در این مراسم ضمن تبریک مبعث پیامبر اعظم (ص)  ابراز امیدواری کرد: سیره حضرت محمد (ص)  را سرلوحه کار خود قرار دهیم.



وی گزارش مبسوطی از خدمات انجام شده در سالهای تصدی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان را ارائه داد.



دکتر محمد حاج جعفری معاون درمان دانشگاه نیز ضمن تبریک مبعث رحمه للعالمین  و تشکر از حمایتهای دکتر خیرخواه در زمان تصدی معاونت درمان، از اعتماد رییس دانشگاه تشکر کرد.



وی با بیان اینکه کار در حوزه درمان بسیار وسیع و فراگیر است  اظهار داشت: کار در این حوزه نیازمند همدلی و همیاری گروهی است .



دکتر حاجی جعفری با تاکید بر لزوم حفظ دستاوردهای حوزه درمان و تلاش برای ارتقای دستاوردها ابراز امیدواری کرد: بتوانیم به تعهدات خود صادقانه عمل کنیم.



شایان ذکر است در پایان این مراسم با اعطای لوح تقدیر و هدایایی از سوی واحدهای مختلف دانشگاه به دکتر داوود خیرخواه به عنوان معاون سابق درمان دانشگاه  از تلاش های وی تقدیر و تجلیل به عمل آمد و دکتر محمد حاج جعفری  نیز به عنوان معاون جدید درمان  دانشگاه معرفی شد.





























  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 39069
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم