امروز : 15 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1395/01/16 - 09:12
  • 58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zi4i

کاهش 27 درصدی ماموریت های تصادفات جاده ای اورژانس در تعطیلات نوروزی

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کاهش 27 درصدی ماموریت های تصادفات جاده ای اورژانس در تعطیلات نوروزی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد...


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کاهش 27 درصدی ماموریت های تصادفات جاده ای اورژانس در تعطیلات نوروزی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.



دکتر سّید محمّد حسین مکّی،با اشاره به کاهش 40 درصدی مصدومین حوادث تصادفی جاده های مواصلاتی زیر مجموعه دانشگاه نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: طرح نوروزی اورژانس امسال از تاریخ 25/12/94 آغاز و تا 14 فروردین ماه سال جاری ادامه داشت.



وی افزود: در این ایام ماموریت های تصادفات جاده ای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان،  27 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.



دکتر مکی تصریح کرد: در این مدت نیز، خوشبختانه شاهد کاهش 40 درصدی تعداد افراد مصدوم شده در تصادفات جاده ای در کل راه های مواصلاتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل بوده ایم.



وی، با اشاره به کاهش سه و نیم درصدی تصادفات جرحی منجر به حضور اورژانس فوریت های پزشکی در داخل شهرهای زیر مجموعه دانشگاه در این مدت،  ادامه داد: در این زمان مصدومین نیز در شهرها حدود 10 درصد کاهش یافته اند.



سرپرست مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با اشاره به کاهش ماموریت های تصادفی شهری و جاده های مواصلاتی، ادامه داد: متاسفانه امسال افزایش یک و نیم برابری تعداد فوتی ها نسبت به سال گذشته و 5 مورد فوت در صحنه به دلیل شدت حادثه در جاده های شهرستان کاشان را داشتیم.



رئیس اورژانس منطقه بزرگ کاشان، در پایان از انجام یک هزار و صدو هفتاد ماموریت (1170) توسط کارشناسان سختکوش اورژانس در ایام طرح نوروزی 95 خبر داد و از تمام کارشناسان تلاشگر اورژانس و همدلی و همراهی خانواده های گرانقدر این عزیزان به جهت خدمت خالصانه به مردم "تشکر و قدردانی" کرد.




 



  • گروه خبری : اخبار اورژانس 115
  • کد خبر : 39063
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم