امروز : 14 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/03/23 - 09:36
  • 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZVri

اجرای کمپین ملی فشارخون در حوزه درمان دانشگاه با حضور دو هزار پرستار داوطلب

معاون درمان دانشگاه، از اجرای کمپین ملی فشارخون در حوزه درمان دانشگاه با حضور دو هزار پرستار داوطلب خبر داد.



معاون درمان دانشگاه، از اجرای کمپین ملی فشارخون در حوزه درمان دانشگاه با حضور دو هزار پرستار داوطلب خبر داد.



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر محمد حاجی جعفری گفت: این کمپین در 24 پایگاه ثابت مشتمل بر بیمارستان های دولتی، خصوصی، مراکز مامایی خصوصی، کلینیک های دانشگاهی، سپاه، فرهنگیان و درمانگاه های تامین اجتماعی با هدف ترغیب مردم به بررسی سلامت خود، خودمراقبتی و ارتقای سواد سلامت انجام می شود.

وی، با اشاره به آغاز کمپین پایش ملی فشارخون حوزه درمان از 17خرداد ماه لغایت 15 تیر ماه 98 افزود: اجرای کمپین کنترل فشار خون با کمک و حضور فعال حدود دو هزار نفر پرستار داوطلب در پایگاه های فوق الذکر و 70 نفر از دانشجویان گروه پرستاری در 2160 شیفت کاری به انجام خواهد گردید.



دکتر حاجی جعفری تصریح کرد: به منظور دستیابی به این امر مهم، چهار کمیته اجرایی با مدیران پرستاری بیمارستان های دولتی و خصوصی، تامین اجتماعی، دو جلسه شورای پرستاری دانشگاه، کلاس های آموزشی برای دانشجویان پرستاری داوطلب حضور در اجرای برنامه در ستاد دانشگاه و درمان برگزار شده است.



معاون درمان دانشگاه، مشارکت و اهمیت مردم جهت پایش و پیگیری مستمر فشار خون با هدف غربالگری، شناسایی، تشخیص به موقع و درمان موثر، حمایت های بین بخشی و نقش سازمانها و ارگان ها در تحقق یافتن اهداف این طرح را بسیار با اهمیت برشمرد.



گفتنی است هماهنگی و برنامه ریزی کلاس های آموزشی جهت کاربران در شش گروه بندی با هدف برگزاری بهینه طرح فوق صورت پذیرفته است.



  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 39497
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم