امروز : 15 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1396/04/31 - 09:46
  • 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZEni

اختصاص 6 میلیارد ریال برای ارتقاء خدمات مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کاشان

معاون درمان دانشگاه، از اختصاص 6 میلیارد ریال برای ارتقاء خدمات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان در سال جاری خبر داد.



معاون درمان دانشگاه، از اختصاص 6 میلیارد ریال برای ارتقاء خدمات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان در سال جاری خبر داد.



به گزارش وب دا، دکتر محمد حاجی جعفری در نشست با خبرنگاران در تاریخ 22/4/96، اظهار داشت: نیمی از این اعتبارات توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بقیه توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان تامین خواهد شد.



وی، راه اندازی تله کاردیولوژی، اتوماسیون اورژانس، مرکز پایش مراقبت های بالینی (MCMC)، دیجیتال شدن خدمات بی سیم اورژانس را از جمله اقدامات این دانشگاه در راستای ارتقاء ارائه خدمات اورژانس به بیماران در سال96 برشمرد.



دکتر حاجی جعفری در ادامه افزود: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی‌ کاشان که افزون بر شهرستان کاشان، آران و بیدگل را نیز پوشش می دهد دارای 27 دستگاه آمبولانس است.



وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 10 پایگاه جاده ای و 5 پایگاه شهری در حوزه کاشان و 2 پایگاه شهری و 2 پایگاه جاده ای در حوزه آران وبیدگل ارائه خدمات می کنند.



معاون درمان دانشگاه، با بیان اینکه 7 دستگاه آمبولانس سال گذشته برای دو شهرستان کاشان و آران وبیدگل، تجهیز و نوسازی شد، تصریح کرد: در بحث توسعه ای منطقه کاشان افزایش سالیانه پایگاه های اورژانس در حال پیگیری است.



 




 



 

  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 39254
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم