امروز : 15 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1393/02/10 - 09:16
  • 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZNfh

تعلق سختی کار به کارمندان آزمایشگاه در اولویت می باشد.

آیین گرامیداشت روز علوم آزمایشگاهی با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان روز دوشنبه مورخ 8/2/93 در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد.



آیین گرامیداشت روز علوم آزمایشگاهی با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان روز دوشنبه مورخ 8/2/93 در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد.



رئیس دانشگاه در این آیین ضمن تبریک این روز گفت: آزمایشگاه و کارشناسان علوم آزمایشگاهی دیده بان عرصه سلامت می باشند.



دکتر محمد حسین اعرابی، با اشاره به ارتباط جامعه علوم آزمایشگاهی با عوامل بیماری زا و ریسک بالا در ابتلاء به بیماری های مختلف گفت: در صورت اعمال افزایش سختی کار به مشاغل مختلف، تعلق سختی کار به این قشر زحمتکش در اولویت می باشد.



وی، با اشاره به فعالیت خوب جامعه صنفی آزمایشگاهیان بالینی کاشان تصریح کرد: فعالیت این انجمن صنفی می تواند به دانشگاه و دانشجویان در زمینه های علمی و اجتماعی کمک کننده باشد.



مدیر امور آزمایشگاه های دانشگاه نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت 50 مرکز آزمایشگاهی تحت پوشش دانشگاه اعم از خصوصی، دولتی و بهداشتی گفت: چهار آزمایشگاه شبانه روزی در کاشان و دو آزمایشگاه شبانه روزی در آران وبیدگل فعال می باشند.



دکتر محمد علی دولتی، با اشاره به تعداد مراجعه ماهیانه بالغ بر 40 هزار بیمار به آزمایشگاه های منطقه افزود: در سال گذشته حدود 300 هزار مراجعه به آزمایشگاه های خصوصی و 200 هزار مراجعه به آزمایشگاه های دولتی بوده است.

وی، با اشاره به تجهیز آزمایشگاه ها به امکانات به روز و پیشرفته یادآور شد: طبق نظر سنجی انجام شده از مراجعین، سطح رضایت مندی آنان مطلوب بیان شده است.



شایان ذکر است این مراسم به همت معاونت درمان دانشگاه و با همکاری جامعه صنفی آزمایشگاهیان بالینی کاشان برگزار شد.

گفتنی است در پایان این آیین از 11 پرسنل علوم آزمایشگاهی نمونه از کل آزمایشگاه های تحت پوشش دانشگاه با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل و قدردانی شد.


 





 



 



 



 



  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 38863
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم