امروز : 16 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1394/01/10 - 09:16
  • 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZXhh

تقدیر از فعالیت های مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه در ایام نوروز

رئیس دانشگاه در جریان بازدید از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، از زحمات مدیر و پرسنل این مرکز در ایام نوروز تقدیر کرد....



رئیس دانشگاه در جریان بازدید از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، از زحمات مدیر و پرسنل این مرکز در ایام نوروز تقدیر کرد.



 دکتر اعرابی، حضور در مرکز حوادث و فوریت های پزشکی و بازدید از پایگاه های اورژانس را برای تقدیر از فعالیت های همکارانی عنوان کرد که در ایام تعطیل نوروز دور از خانواده مشغول ارائه خدمت به مردم می باشند.



وی، از نزدیک از واحدهای کنترل کیفیت، ستاد هدایت درمان، EOC(مرکز کنترل کیفیت) و سایر قسمت های اداری عملیاتی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه بازدید و عملکرد و فعالیت های مختلف اورژانس در این مدت را چشمگیر ارزیابی کرد.



دکتر سید محمد حسین مکی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، نیز در این بازدید گزارشی از روند فعالیت های انجام شده این مرکز در این ایام را ارائه نمود.



وی، با اشاره به اینکه 20 کد عملیاتی اورژانس با همراهی 40 نفر از کارشناسان فوریت های پزشکی و کارشناسان واحدهای اپراتوری، ستاد هدایت،  EOC(مرکز کنترل کیفیت)، پزشک مقیم و مدیران بحران در ستاد فرماندهی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، در هر لحظه کلیه درخواست های  بیماران نیازمند کمک فوری را رصد و اقدامات لازم را انجام می دهند، تصریح کرد: از آغاز شروع طرح امداد نوروزی اورژانس از تاریخ 27/12/93 لغایت 4/1/94، ماموریت های تصادفی پایگاه های اورژانس جاده ای این مرکز 21 درصد کاهش یافته است.



وی ادامه داد: تعداد مصدومین منتقل گردیده به بیمارستان شهید بهشتی کاشان توسط کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 38 درصد کاهش داشته است.





 



  • گروه خبری : اخبار اورژانس 115
  • کد خبر : 38986
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم