امروز : 14 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/01/14 - 14:09
  • 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZR1i

دیدار نوروزی سرپرست معاونت درمان دانشگاه با کلیه مدیران و مسئولین و کارشناسان واحدهای معاونت درمان

این جلسه در روز دو شنبه با حضورسرپرست معاونت درمان دکتر عباس آزادی و کلیه مدیران و مسئولین و کارشناسان واحدهای معاونت درمان در سالن شهید سلامت دکترمجید فرهاد معاونت درمان برگزار شد.



این جلسه در روز دو شنبه 14 فروردین 1402 با حضورسرپرست معاونت درمان دکتر عباس آزادی و کلیه مدیران و مسئولین و کارشناسان واحدهای معاونت درمان در سالن شهید سلامت دکترمجید فرهاد معاونت درمان برگزار شد.

در ابتدای جلسه سرپرست معاونت درمان دکتر عباس آزادی ضمن عرض تبریک بمناسبت سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان برای کلیه پرسنل حوزه معاونت درمان، بر لزوم نظارت در خصوص اعتبار بخشی مراکز درمانی بخصوص مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی تاکید نمودند.

در ادامه ایشان ضمن بیان این نکته که یکی از وظایف ذاتی و اصلی کلیه واحدهای معاونت درمان، نظارت بر مراکز درمانی اعم از (دولتی خصوصی) می باشد، لذا از کلیه مسئولین واحدها خواستند تا در فرصت باقی مانده تا زمان شروع ارزیابی مجدد اعتبار بخشی، نظارت کامل و مستمر (هفتگی بعضا هفته ای دو مرتبه) برطبق سنجه ها و دستورالعملهای بر کلیه مراکز درمانی داشته باشند. وی در ادامه از کلیه اعضای تیم بازدید و نظارت معاونت درمان که در ایام نوروز در طرح سلامت نوروزی شرکت داشتند تشکر و قدر دانی نمودند

وی اظهار امیدواری نمودند که انشالله با برنامه ریزی در سال جدید و نظارت هر چه بهتر بتوانیم خدمات درمانی مطلوب را به شهروندان ارائه بدهیم.



در پایان نیز تعدادی از واحدها گزارشی درخصوص عملکردهای شاخص در حوزه درمان در سال 1401 ارائه نمودند.

 



  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 39892
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم