امروز : 15 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1393/06/26 - 13:52
  • 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZGgh

دیدار تیم بازرسی معاونت درمان با ریاست دانشگاه

تیم بازرسی معاونت درمان به همراه معاون درمان دوشنبه 24 شهریور، در سالن شهداء ستاد دانشگاه با ریاست محترم دانشگاه نشست داشتند.



تیم بازرسی معاونت درمان به همراه معاون درمان دوشنبه 24 شهریور، در سالن شهداء ستاد دانشگاه با ریاست محترم دانشگاه نشست داشتند. این نشست، با هدف ارائه ی گزارشی از بازرسی های انجام شده در شش ماهه نخست امسال و بیان مسائل مربوط به بازرسی ها صورت گرفت.



در این جلسه بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، جناب آقای دکتر خیرخواه معاون درمان دانشگاه از ریاست دانشگاه به دلیل فرصتی که در اختیار بازرسان قرار دادند تشکر کردند.



معاون درمان دانشگاه  به بیان چکیده ای از زحمات بازرسان و مشکلات آن ها پرداختند. سپس جناب آقای دکتر دیگبری مدیر و قائم مقام معاون درمان دانشگاه، گزارش بازرسی های شش ماهه نخست امسال از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه را که شامل 95 بازرسی از مراکز درمان سوءمصرف مواد، 11 بازرسی از مراکز تزریقات پانسمان، 70 بازرسی از بخش های بیمارستان ها، 32 بازرسی از آزمایشگاه ها، 11 بازرسی از مطب ها بود، ارائه کردند و بازرسان به بیان نظرات خود پرداختند.



ریاست دانشگاه محترم دانشگاه آقای دکتر اعرابی، ضمن قدردانی از تلاش های بازرسان، بیان کردند که این زحمات، فقط به صورت مادی قابل جبران نبوده و لازمه ی موفق بودن در این مسئولیت دشوار، داشتن نیت الهی است. در نهایت ایشان ضمن بیان توصیه هایی در امر بازرسی ها مطرح کردند که در امر سلامت، چشم امید مردم این شهر به دانشگاه است و آنها به اعتماد ما از خدمات درمانی مراکز استفاده می کنند.

 



  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 38914
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم