امروز : 15 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1394/03/16 - 01:35
  • 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZkZi

سه کشته و 14 مصدوم حاصل تصادفات جاده ای در دو روز پایانی هفته ی گذشته

دکتر سید محمد حسین مکی با اعلام این خبر گفتند : در سه مورد امداد رسانی در سه مسیر منتهی به شهرستان کاشان به 14 تن ار مجروحین حادثه خدمات درمانی ارائه شد و متاسفانه سه نفر از حادثه دیده ها در محل در دم جان باختند.



دکتر سید محمد حسین مکی با اعلام این خبر گفتند : در سه مورد امداد رسانی در سه مسیر منتهی به شهرستان کاشان  به 14 تن ار مجروحین حادثه خدمات درمانی ارائه شد و متاسفانه سه نفر از حادثه دیده ها در محل در دم جان باختند.



  دکتر سیدمحمدحسین مکی اظهار داشت: در حادثه ی اول براثر برخورد یک دستگاه تریلر با خودروی پژو پارس روز چهارشنبه در اتوبان قم - کاشان دو تن کشته و سه نفر از سرنشینان پژو مصدوم شدند.



رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: صبح روز چهارشنبه یک دستگاه تریلر در اتوبان امیرکبیر با یک دستگاه پژو پارس که در حوالی مجتمع رفاهی، خدماتی در نزدیکی جاده راوند کاشان توقف کرده بود، به شدت برخورد کرد و دو تن از سرنشینان خودرو پارس کشته و سه نفر دیگر مجروح شدند.که خدمات امدادی با دو کد عملیاتی اوژانس 115 و یک کد هلال احمر انجام و مصدومین به مرکز درمانی منتقل شدند.



دکتر سیدمحمدحسین مکی در ادامه اظهار داشت: حادثه دوم در اتوبان کاشان - قمصر اتفاق افتاد که بر اثر این واژگونی از هفت سرنشین خودرو سواری پراید شش نفر مصدوم شدند.



وی افزودند در سومین حادثه  که  بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر با یک خودرو سواری پژو پرشیا در بزرگراه کاشان - نطنز یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند



 دکتر سیدمحمدحسین مکی روز پنجشنبه گفت: این سانحه بامداد امروز حوالی خرمدشت واقع در 20 کیلومتری جنوب شرقی کاشان رخ داد.



وی گفت: کارشناسان اورژانس 115 به محض اطلاع از این حوادث با اعزام کدهای عملیاتی و کارشناسان فوریت های پزشکی به محل حادثه پس از با ثبات سازی، مصدومان حادثه را بصورت ایمن به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال دادند.



  • گروه خبری : اخبار اورژانس 115
  • کد خبر : 39008
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم