امروز : 13 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/02/12 - 11:30
  • 47
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZS6R

معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشان و معاون درمان دانشگاه از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، امیرحسین علایی معاون محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشان و دکتر عباس آزادی معاون درمان دانشگاه در راستای حمایت از حقوق عامه در بحث سلامت در روز چهارشنبه مورخ 12 اردیبهشت 1403 از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، معاون محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشان ومعاون درمان دانشگاه از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان بازدید کرد.

در این بازدید معاون محترم دادسرای عمومی و انقلاب با همراهی معاون درمان دانشگاه،  رئیس و مدیریت بیمارستان و کارشناسان حقوقی دانشگاه و اداره خیرین سلامت،  ضمن بازدید  از بخش های مختلف مرکزآموزشی درمانی شهید بهشتی ضمن عیادت ازبیماران بستری در جریان مشکلات موجود مرکز قرار گرفتند.

در جریان بازدید دکتر عباس آزادی معاون محترم درمان دانشگاه و دکتر سید رامین مدنی ریاست محترم بیمارستان به ارائه گزارشی از وضعیت ضریب اشغال تخت های بیمارستان، سطح عملکرد بیمارستان به ویژه در بخش های مختلف درمانی و مشکلات موجود پرداخته و در ادامه معاون محترم داستان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارائه شده بر لزوم پیگیری و جلب مساعدت خیرین در راستای مشکلات  موجود تاکید نمودند.

در پایان نیز از ساختمان در حال احداث همراه سرای بیمارستانی خیرساز کاشان حاج علی عصیری بازدید صورت گرفت.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 129326
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید