امروز : 16 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1391/07/10 - 09:01
  • 41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zcch

پنج هزار مصدوم ناشی از تصادفات در شش ماهه ی اول توسط کارشناسان اورژانس کاشان امدادرسانی شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، پنج هزار نفر در تصادفات شهری و جاده های منتهی به این شهرستان مصدوم و مجروح شدندکه همگی توسط پرسنل اورژانس کاشان خدمات رسانی شدند



رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان گفت: در شش ماهه اول سال جاری، پنج هزار نفر در تصادفات شهری و جاده های منتهی به این شهرستان مصدوم و مجروح شدندکه همگی توسط پرسنل اورژانس کاشان خدمات رسانی شده وبه مراکز درمانی ارجاع یا به صورت سر پایی درمان شده اند.



دکتر ابوالفضل شجاعی افزود: در این مدت، 11 هزار و 152 مورد ماموریت توسط نیروهای اورژانس کاشان انجام شده است.که دو هزار و 825 مورد از این ماموریت ها مربوط به تصادفات بوده و به پنج هزار نفر مصدوم امدادرسانی شده است  و هشت هزار و 300 مورد نیز مربوط به  بیماران غیر تصادفی بوده  است.



وی تصریح کرد: از مجموع تصادفات رخداده، دو هزار و 530 مورد در معابر و خیابان های درون شهری و بقیه در جاده های منتهی به این شهرستان اتفاق افتاده است.



رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان اذعان داشت: از مجموع مصدومان حوادث ترافیکی ، چهار هزار و 106 نفر به بیمارستان منتقل و بقیه در محل به صورت سرپایی درمان شده اند.



دکتر شجاعی خاطرنشان کرد: همچنین، 26 نفر از هموطنانمان در این تصادفات جان خود را از دست داده اند.



  • گروه خبری : اخبار اورژانس 115
  • کد خبر : 38658
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم