امروز : 13 تیر 1403
معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/02/30 - 14:45
  • 124
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zg2i

پیام تبریک سرپرست معاونت درمان به مناسبت روز ملی اهدای عضو

به مناسبت روز ملی اهدای عضو، دکتر عباس آزادی سرپرست معاونت درمان دانشگاه با صدور پیام تبریکی این روز را به خانواده های ایثارگر اهداکننده عضو و فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت



به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان؛ به مناسبت روز ملی اهدای عضو، دکتر عباس آزادی سرپرست معاونت درمان دانشگاه با صدور پیام تبریکی این روز را به خانواده های ایثارگر اهداکننده عضو و فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت:.



متن پیام به شرح زیر می باشد:



بسم الله الرحمن الرحیم



سی و یکم اردیبهشت ماه "روز ملی اهداء عضو" یادآور لحظه باشکوه ظهور و بروز سخاوت بزرگ مردان و زنانی است که در اوج مصیبت و روزهای غمبار از دست دادن عزیزشان، شادی فرصت زندگی دوباره را به دیگران هدیه می کنند.



یادآور لحظات سخت تصمیم گیری خانواده ها، برای بخشش لذت در کنار هم باقی ماندن خانواده ای است که به زودی عزیزشان را برای همیشه از دست خواهند داد یا پذیرش قابل بازگشت نبودن زندگی و مرگ تلخ عزیزشان می باشد. یادآور لحظه ماندگار گذشت و ایثار و بخشش خانواده های بزرگوار اهدا کننده عضو می باشد.



اینجانب روز ملی اهدای عضو را به خانواده های ایثارگر و فداکار اهداکننده عضو، تیم فراهم آوری اعضا، متخصصین و کادر درمانی مراکز درمانی و تمامی کسانی که به هر نحوی موجب ترویج فرهنگ کارخداپسندانه اهدای اعضای بیماران مرگ مغزی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان شده اند، تبریک و تهنیت عرض کرده و از زحمات فعالان این عرصه قدردانی می نمایم..



 



  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 39916
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم