شرح وظایف
رسانه
- ارتباط مستقیم با صداو سیما، رسانه های تصویری، نشریات، خبرگزاریها و سایت های خبري
- تنظیم جوابیه برای خبرهای نادرست منتشر شده در جراید یا خبرگزاری ها و... با هماهنگی مسئولین مربوطه
- برگزاری کنفرانس های خبری
- افزایش حضور دانشگاه در رسانه های ملی و بین المللی
- تعامل با معاونت ها و دانشکده ها جهت انعکاس رویدادها
- پیگیری اخذ نظرات، پیشنهادات و شکایات مخاطبین دانشگاه
- انجام اقدامات مربوط به جمعبندی، بررسی و تجزیه و تحلیل نظرات، پیشنهادات و شکایات واصله از مخاطبین
- همکاری، مشارکت و نظارت در اجرای طرحهای مرتبط با سنجش افکار مخاطبان داخل و خارج دانشگاه
- پیگیری و ردیابی پیشنهادات و انتقادات و سایر موارد ارجاعی به مسئولین و واحدهای مختلف تا حصول نتیجه نهایی
- تلاش براي تقويت هرچه بيشتر روحيه تفاهم بين كاركنان و مديران و هميت سازماني و زمينهسازي براي برقراري ارتباطات بين آنان.