امروز : 23 آبان 1403
عباس بارفروش
کارشناس مسئول روابط عمومی
کارشناسی ادبیات فارسی


شرح وظایف کارشناس مسئول روابط عمومی

شرح وظایف کارشناس مسئول روابط عمومی

  1. مدیریت و نظارت بر فرآیند انجام اقدامات لازم به منظور برقراری ارتباط با روابط عمومی دانشگاه، مؤسسات و مراکز دولتی و غیردولتی
  2. برنامه‌ریزی و مدیریت اقدامات لازم به منظور آشنا نمودن مخاطبان داخلی و خارجی معاونت بهداشتی با رسالت، اهداف، برنامه‌ها و فعالیت های این معاونت
  3. مدیریت امور اجرائی برگزاری مراسم و همایش‌های مربوط به معاونت بهداشتی و  واحدهای ذیربط طبق برنامه مصوب و انجام امور تشریفاتی و سمعی بصری
  4. مدیریت انتشار نشریه‌های خبری با انجام هماهنگی های لازم با واحدهای ذیربط
  5. مدیریت فعالیت های مختلف تبلیغاتی معاونت بهداشتی در حیطه شرح وظایف اداره و تهیه و تنظیم آرشیو عکس و فیلم از فعالیتها و دستاوردهای  معاونت بهداشتی و  برگزاری نمایشگاه های عملکرد، برای آشنایی اقشار مردم با فعالیتها و دستاوردهای این معاونت
  6. مدیریت امور پیمایش محیطی معاونت بهداشتی در زمینه سنجش نگرش، عقاید، نظرات و خواسته‌های مخاطبان داخلی و خارجی معاونت در قالب نظرسنجی، مطالعات محیطی و .... انعکاس نتایج آن به معاون بهداشتی و حوزه‌های ذیربط
  7. نظارت و مدیریت امور مربوط به تشریفات و پذیرایی مهمانان داخلی و خارجی
  8. مدیریت فرآیند برقراری ارتباطات دو جانبه خبری و اطلاعاتی بین واحدهای معاونت بهداشتی  و رسانه‌های گروهی
  9. تنظیم و ارائه گزارش های عملکرد دوره‌ای حوزه به مراجع ذیصلاح
  10. پیگیری جمع آوری اطلاعات اخبار و آمار لازم به منظور تهیه بروشورها و مجلات داخلی در چارچوب ضوابط و موازین مربوطه
  11. سیاستگذاری ، برنامه ریزی و هماهنگی به منظور برگزاری نمایشگاه ها ،جشن ها، کنفرانس ها، سمینارها، ملاقات ها و مسافرت مقام ها
  12. آگاه ساختن مردم از پیشرفت ها و نتایج برنامه ها و فعالیت های معاونت بهداشتی از طریق رسانه های جمعی، تشکیل جلسات سخنرانی، بررسی و تنظیم نظرات و آراء عمومی در رابطه با نحوه فعالیت معاونت بهداشتی به منظور ارائه به آن ها
  13. بررسی و برنامه ریزی با هدف دستیابی به روش های علمی جهت تداوم ارتباط دو سویه بین مسئولان و کارکنان
  14. توسعه ارتباطات رسانه ای، مردمی و تکریم ارباب رجوع و  تقویت ارتباطات و همگرایی درون سازمانی و توسعه ارتباطات برون سازمانی
  15.  تداوم حرکت به سوی روابط عمومی الکترونیک و توسعه وساماندهی نظام اطلاع رسانی و اطلاع یابی و به روزرسانی و تقویت پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی
  16. برنامه ریزی، برآورد و پیگیری برای دریافت اعتبارات مورد نیاز روابط عمومی براساس برنامه عمل سالانه و نظارت بر هزینه کرد اعتبارات دریافت شده.
  17. تحلیل محتوای مقالات و گزارشهای مندرج در مطبوعات، رسانه ها و سایر متون به صورت دوره ای در زمینه فعالیتها و اقدامات  معاونت بهداشتی و ارائه به مسئولین ذیربط.
  18. برنامه ریزی و فراهم کردن تسهیلات لازم برای بازدیدها، سفرها و اردوهای آموزشی برای کارکنان روابط عمومی  به منظور افزایش مهارتها
  19. توسعه ارتباطات مردمی از طریق صندوق الکترونیک و سرویس پیام کوتاه و پاسخگویی سریع و دقیق به پیامکها و نامه های الکترونیک مردم  و  فراهم کردن زیرساخت مناسب برای ایجاد و توسعه سامانه تلفن گویا، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مرکز تماس مشتریان (Contact Cenetr)