شرح وظایف
کارشناس امور مالی
- پیاده کردن احکام حقوقی پرسنل ( رسمی – پیمانی – قراردادی – طرحی ) در برنامه حقوق و مزایا
- تهیه وتنظیم سند حقوقی کارکنان با ریزکسورات آن
- تهیه و تنظیم اسناد تفاوت احکام کارکنان که نسبت به ارتقاء حکم حقوقی آنان تنظیم می گردد.
- تهیه تنظیم و کنترل کسورات ( صندوق ها – بیمه ها – طرحها – مالیات و غیره )
- پرداخت حق الزحمه واحدهای تابعه
- تهیه وتنظیم لیست بن های غیر نقدی – نقدی – عیدی – پاداش کلیه کارکنان براساس عملکرد آنان
- تهیه فیش حقوقی برای کارکنان
- پرداخت اضافه کار بازخرید خدمت – بازخرید مرخصی – بازنشستگی – پاداش پایان خدمت و غیره
- تنظیم نامه ها و مراسلات اداری با بانک – بیمه و صندوق های قرض الحسنه
- تحویل فرم ضمانت نامه و کسر از حقوق و راهمای کارکنان جهت اخذوام
- معرفی کارکنان جدید الاستخدام – طرحی و قراردادی به بانک و مشمولین قانون کار به تأمین اجتماعی