شرح وظایف
کارشناس درآمد
- برنامه ریزی و سرپرستی امور افراد زیر مجموعه واحد درآمد
- انجام مکاتبات اداری مربوط به واحد درآمد
- بررسی نسخ دریافتی از واحدهای سرپایی و رفع اشکال جهت ارسال به بیمه
- بررسی مدارک و مبالغ صورت حساب های بستری و تنظیم لیست و تهیه دیسکت بیمه
- تنظیم فرم درآمد جهت جمع بندی درآمد هر ماه به تفکیک بستری و سرپایی
- تنظیم نامه ها و فرم های مربوط به هر بیمه جهت ارسال
- دریافت تعرفه های درمانی مورد نیاز و توزیع بین واحدها
- اجرای قرارداد های بیمه ای و ثبت در برنامه اترام
- نظارت دقیق بر اجرای تعرفه در کلیه بخشها و مراکز بیمارستانی
- نظارت دقیق بر نحوه واریز وجوه نقد و همچنین واریز به موقع آن به حسابهای مربوطه
- ثبت اسناد درآمد در نرم افزار تعهدی
- بایگانی فیش های واریزی به صورت جداگانه
- ارسال به موقع وجوه نقد به ستاد دانشگاه
- ثبت و تنظیم فرم های بودجه و ارسال آن به واحد بودجه دانشگاه
- محاسبه حق الزحمه پزشکان و کسر کسورات قانونی بر اساس قراردادهای موجود
- دریافت لیست کسورات بیمه ای از سازمان های طرف قرارداد، ثبت و پیگیری علل آن
- پیگیری دستورالعمل ها و بخش نامه های مختلف از استان ها جهت برنامه ریزی بهینه جهت واحد درآمد
- اخذ پرینت بانکی ماهانه و کنترل با فیش های دریافتی و رفع مغابرت ها
- ثبت و ضبط درآمدهای غیر درمانی و واریز به حساب مربوطه
- ثبت اسامی مصدومین ترافیکی در سایت مربوطه
- ثبت اطلاعات درآمدی در سایت پویا سامانه
- آشنایی کامل با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
- شرکت فعال در دوره های کارآموزی و آموزشی درجهت ارتقا معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری آن درانجام وظایف محوله
- شرکت درجلسات و کمیته های مربوط به درآمد و کسورات بیمارستان و اجرای مصوبات مربوطه
- محاسبه حق مشارکت کارکنان
- تهیه و تنظیم گزارش ماهیانه فعالیت ها جهت ارائه به مقام مافوق
- تهیه پیشنهادات لازم جهت ارائه به مسئولین مربوطه
- انجام سایر امورمحوله طبق دستور مقام مافوق