شرح وظایف
کارشناس مسئول حقوق و مزایا
- بررسی و مطالعه قوانین و مقررات و آئین نامه ها و بخشنامه های مربوط به رشته شغلی
- آشنایی لازم با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
- تهیه لیست حقوقی کارکنان و تهیه دیسکت بیمه و مالیات
- تهیه لیستهای اضافه کار و تهیه دیسکت
- تهیه فیش بر اساس لیست های تنظیم شده
- تنظیم لیست پاداش و ذخیره مرخصی بازنشستگان
- تنظیم لیست پرداخت بن غیر نقدی و حق لباس پرسنل
- تهیه و تنظیم لیست حق محرومیت از مطب پزشکان
- تهیه و تنظیم کشیک آنکالی پزشکان
- تهیه و تنظیم حق سنوات و بازخرید مرخصی پرسنل قراردادی(تبصره 3 و4)
- تهیه و تنظیم کمک هزینه ازدواج و فوت پرسنل
- تهیه و تنظیم کمک هزینه مهد کودک
- پرداخت پاداش پایان سال کارکنان طرحی و قراردادی( تبصره 3 و4)
- پرداخت حق الزحمه دانشجویانی که بصورت کار دانشجویی در بیمارستان فعالیت می نمایند.
- تنظیم اسناد حسابداری تعهدی حقوق و مزایا کارکنان طرحی و قراردادی (تبصره 3و4)
- درج اطلاعات احکام جدید کارگزینی کارکنان طرحی و قراردادی (تبصره 3 و4) و پرداخت ما به التفاوت حقوق و مزایای کارکنان مذکور
- پرداخت حق الزحمه کارکنانیکه از سایر سازمانها دربیمارستان فعالیت می نمایند.
- پرداخت حق الزحمه کارکنانیکه بصورت مامور در واحد های واگذار شده به بخش خصوصی فعالیت می نمایند.
- پرداخت حق الزحمه کارکنانیکه بصورت قرارداد پرکیسی در بیمارستان فعالیت می نمایند.
- شرکت فعال دردوره های آموزشی مرتبط با شغل و پیاده نمودن نتایج آن درانجام وظایف محوله
- بررسی حقوق و مزایای کارکنانیکه متقاضی دریافت وام از بانک می باشند جهت تایید قدرت پرداخت اقساط ماهیانه
- انجام امور حسابداری مربوط به صندوق قرض الحسنه بیمارستان
- انجام سایر امور محوله طبق مقام مافوق