شرح وظایف
مسئول امور اداری
-
صدور احکام کارگزینی و قرارداد کارکنان طبق قوانین و مقررات
-
بررسی درخواست و تهیه مدارک مورد نیاز جهت پرداخت کمک هزینه فوت، ازدواج، مهدکودک و ... به مشمولین
-
انجام امور مربوط به خروج از خدمت، انجام مکاتبات مربوط به پاداش پایان خدمت، مرخصی ها، هزینه سفر، کمک هزینه عائله مندی و اولاد و...
-
انجام مکاتبات مربوط به حقوق وظیفه و ارسال مدارک به سازمان بازنشستگی و انتقال کسور بیمه بین صندوق های بازنشستگی
-
انجام امور مربوطه به تبدیل وضعیت، ارتقا رتبه و طبقه کارکنان مشمول، احتساب سوابق کارکنان اعمال مدارک تحصیلی کارکنان