شرح وظایف
مدیر امور مالی
- ثبت اقلام از روی برگههای محاسباتی در دفتر صدور برگه و انتقال آنها به دفاتر روز نامه، معین، اعتبارات و تعهدات و دفتر کل
- تهیه و تنظیم لیست حقوق و اعلامیه بانکی، چک، برگههای محاسباتی و کنترل حساب های مربوط به منظور رفع اختلاف
- رسیدگی به پیش پرداختها و علی الحسابها و اسناد و مدارک مربوط از نظر رعایت و اجرای قوانین و مقررات مالی
- انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب، تهیه تراز عملیات، تهیه و تنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر و امضای آنها تهیه و تنظیم پیش نویس دستورات و فرمهای محاسباتی گزارش های لازم و بودجه تفصیلی
- رسیدگی به اسناد مربوط به مواد مصرفی و اجرتی دانشکده از مرحله رسید انبار تا رسیدگی پرداخت اسناد هزینهای اعم از اجرتی و مصرفی و آژانسها و غیره
- تفکیک اسناد هزینه شده جمع آوی و رسیدگی به اسناد هزینه شده و تعیین نماینده برای ارسال اسناد به ستاد دانشگاه انجام حسابداری تعهداتی از مراحل اولیه تا ارسال آنها به ستاد دانشگاه
- پیگیری و انجام اموری که از طرف مافوق ابلاغ گردیده است