امروز : 19 آبان 1403
معصومه کوچکی
مسئول پرتال دانشکده
کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی


شرح وظایف مسئول پرتال دانشکده
  • شرکت در کلاس آموزشی مدیریت محتوای پورتال جهت آموزش
  • ارتقاء دانش و تلاش در جهت کسب مهارت بیشتر در کار با نرم افزار مورد نظر
  • دریافت نام کاربری و کلمه عبور از اداره فناوری اطلاعات و تلاش در جهت حفظ آن
  • مدیریت محتوای پورتال شامل مدیریت منوها، مدیریت صفحات، مدیریت اخبار و مدیریت محتوای کادرهای پویا
  • بروزرسانی اطلاعات پورتال شامل درج اطلاعات آموزشی دانشکده در اوایل هر ترم تحصیلی، درج طرح دروس، بروز رسانی اطلاعات کتابخانه، درج رزومه، مقالات و مطالب مفید آموزشی اعضای هیئت علمی و تغییر و بروزرسانی اطلاعات مربوط به اعضای هیئت علمی دانشکده
  • اطلاع رسانی کلیه اخبار حوزه روابط عمومی دانشکده، اخبار مفید حوزه‌های معاونت آموزشی و دیگر حوزه‌های دانشگاه، درج اخبار مربوط به رویدادهای علمی و پژوهشی (سمینارها،کارگاه ها، تالیف کتب، اختراعات و سایر فعالیت ها، درج اطلاعیه‌ها و برنامه‌های واحد آموزش و درج پیام های تبریک و تسلیت در پورتال دانشکده
  • شرکت منظم در جلسات کمیته پورتال دانشگاه
  • چک کردن وضعیت پیشرفت پورتال دانشکده از نظر تعداد صفحات ایندکس شده و تعداد فایلهای الحاقی به فرمت های مختلف در گوگل در بازه‌های زمانی مشخص
  • چک کردن پست الکترونیک دانشکده